de strijd om de patient, poen,poen,poen,

Hier komt het verhaal van medinova van wie is het....? Zijn kleine klinieken de toekomst ? Minder diciplines, kortere wachttijden even snel op de operatietafel en als het mis gaat ? Hoe snel wordt je dan geholpen... vergoed? Je mag het doen met  de welgemeende excuses van de directie.De kliniek is nu niet bepaald van een  armlastige eigenaar maar een behoorlijke schadevergoeding... Nee ikke ikke en de rest kan stikken.. CASHEN WILLEN WE !

LEES OOK MIJN SITE FENTENER VAN VLISSINGEN BEDANKT !

LET OP DE KLINIEK IS NU IN HANDEN VAN EEN ANDERE FAMILIE OVERGEGAAN OOK HIERVOOR KOMT EEN NIEUWE WEBSITE EEN ZAAK NEEM JE IMMERS OVER MET BATEN EN LASTEN DE KLINIEK HEEFT OOK MET DE NIEUWE EIGENAAR NIETS MEER LATEN HOREN OP MIJN BRIEVEN EN BUIGT NET ZO HARD VOOR HUN VERZEKERAAR ALS DE VORIGE EIGENAAR...

STEL JE VOOR DAT JE EEN PATIENT OOK VERGOED ALS ER ZAKEN MIS ZIJN GEGAAN IN JE BEDRIJF !